Včeraj in danes je potekalo usposabljanje za članice mreže in druge zainteresirane NVO o komuniciranju družbenih tem s poudarkom na okoljevarstvu. Usposabljanje je vodila Maja Hawlina, ustanoviteljica agencije Avanta Largo.
Na dvodnevnem usposabljanju so udeleženci spoznali pomembne in potrebne korake za ustvarjanje uspešnih kampanj. Usposabljanje je bilo namenjeno vsem, ki pri svojem delu prepoznavajo potrebo po širšem dosegu z uporabo kampanj kot tudi tistim, ki že izvajajo kampanje, vendar te ne dosegajo željenih učinkov in bi jih zato želeli izboljšati. Teoretično usposabljanje je bilo prepleteno z atraktivnimi in navdihujočimi primeri iz prakse, ki so pomagali razširiti polje razmišljanja o možnih strokovnih in ustvarjalnih pristopih.
Na usposabljanju smo predstavili:
Ø komuniciranje družbenih tem s poudarkom na okoljevarstvu; Ø razliko med komercialnim marketingom in družbenim marketingom, vlogo medijev in medijskih kanalov ter pomen javnega in fizičnega prostora; Ø korake načrtovanja kampanje: kako opredeliti problem, določiti cilje, določiti ciljne javnosti, oblikovati strategijo in taktike ter izbrati primerne medijske kanale; Ø kaj pomeni kreativnost pri ustvarjanju kampanj. |
Usposabljanje je vodila:
Maja Hawlina, psihologinja, ki se je specializirala za komuniciranje v javni sferi, za medije in transakcijsko analizo. Po uspešni karieri v trženju se zadnji dve desetletji ukvarja izključno s komuniciranjem pomembnih družbenih tem kot so nasilje, neenakosti, podnebne spremembe, migracije, pravica do domovanja ipd. Je (so)ustanoviteljica Studia Poper (www.poper.si) in zavoda Avante Largo (www.avantalargo.si), v okviru katerih je s sodelavci izpeljala nekaj najpomembnejših družbenih kampanj v našem prostoru. Je prejemnica številnih nagrad za kreativno direktorstvo, predvsem na področju socialnega komuniciranja. Bila je članica žirij in odborov različnih slovenskih in mednarodnih festivalov: Erste Foundation, New York Festival, British Council AD Award, Scream, Golden Hammer, Euro Effie, SOF ipd..
Vabilo >>>